Tuesday 7 March 2017



از خواسته اید اشعار باوزن مطالعه کنم  حتما این کار را خواهم کرد به خدا استاد حالکی عزیز  دوست دارم راحت تر باشم هنرمند ازاد اما...اول من حافظه ام در جنگ اسیب دید گاز خردل خوردم..دوم از بچه گی زندگی سختی داشتم به عنوان مثال مادرم ۴۷ سال یا جوانتر فوت کرد بیماری کلیه داشت پدرم عصبی بود یک روز مادرم نفت را ریخت روی خودش تا خودکشی کند.من ندیدم مادر و پدر خدابیامرز من هرگز یریک سفره نشسته باشند...خواهرم پرید وسط ومادرم را گرفت تا خود را اتش نزند ....بعد برادرم در جنگ شهید شد و ناامید زدم خارج ویزای افتخاری هنری غرب را گرفتم مجبور شدم برای گرفتن سیتی زن کانادا کاریکاتور بکشم..شب ها مابین بی خانمان ها می خوابیدم..ولی هرچه تلاش کردم  اینجا راه من را می بندند.ادم هایی هستند مخالف ایران و اسلام انها اعتقاد دارند هر صدایی باید برعلیه ایران باشد....دیشب کتاب قواید شعر را دانلود کردم تا بخوانم حتما استاد عزیز مطالعه خواهم کرد شما و استاد اردشیر بزرگ نیا دهمچون برادر و پدری مهربان هستید ..و دزندگی من معجزه ای  کرده اید تا لااقل تنهایی را با اشعار بی نظم خودم پر کنم.. اگر جریان قوطی جمع کردن یا خوابیدن به زور داخل ماشین ۸۰ روز را بنویسم اسراییل اینجا ادم دارد..گروه های مثلا روشنفکر ما نفرت انگیز هستند پ ۷ ماه قبل بیهوش شدم از داربست افتادم کارگر ماهر ساختمان هستم..و خون ریزی مغز و دررفتن شانه و ترک سه دنده قفسه سینه داشتم انها رفته بودند بیمه بیکاری من را قطع کنند و کردند من بیهوش بودم در بیمارستان..تا در حال مردن در منزل تنها..استاد عزیز من ادم قوی هستم..و سمج در یاد گرفتن قول می دهم حتما مطالعه شعری و وزن و غیره را داشته باشم اگر عمری باشد اگر ایران شغل و منزل محقر داشتم در ایران می ماندم شما بزرگوارید غلام حسین حاجی اقا

No comments:

Post a Comment