Saturday 11 March 2017



قلبم دوباره درد می گیرد مادر
اما تونیستی نوازشم کنی
روزگاربدی است مادر

خیلی تنها هستم ..تنها..
اگربه دیدنم آمدی قدری محبت بیار
تا بریزم در استکان چای وبنوشم

قلبم درد می کند مادر
شاید وقتی نباشد برای من
گوشه چادرت را باز کن مادر

قدری نبات نذری هوس کردم
تا بریزم در استکان چای تنهایی
قلبم درد می کند مادر

دلم گرفته است حالم خوب نیست
کمی از باغچه ارزوهای خدا
برایم گل ایمان بیار

خیلی تنهایم مادر نگاهم خسته است
به درب زندگی جوابم می کنند فرشتگان
حالم خوب نیست هوا سرد است

امشب هم کوله باری دارم
شاید اخرین بارمن باشد
مادر حالم خوب نیست
شرمنده هستم از خودم مادر
دستم تنگ است نگین نگاهش بهمن است
نانی در خانه نیست
مادر آتش تنورراگرم نگه دار
می روم نانی به زحمت دراورم
شعر مرگ کوله بر از حاجی اقا
کثافت مذهب شیعه شرم اورترین مذهب دنیا است در برقراری عدالت

No comments:

Post a Comment