Thursday 16 February 2017




یادش بخیر اون قدیم ها
تو خط جبهه ها
آدم ها پاک بودند مثل پری ها

تو شب های گرم و سرد
همه مثل هم بودند
نه ریاکاربودند نه کنایه می زدند

یادم آمد که رضا افتاده بود
همه جا خون خدا ریخته بود
خاطرات من سال های دراز

چی شد امروز
همه چی شد خراب

نفسم در نمیاد ..دلم آروم نداره
به خدا قسم این کارها شرم داره

خفقان و حرف زور
خسته ام از راه دور
صبر عیوب می خواد و دل بی درد

نمی دونم دنیا چی شده
آدم ها رنگ عوض کرده شدند
از گرگ نامرد تر ودرنده تر شدند

جایی که پری ها پر می زنند
دل آدم ها رو سر می زنند
یک خدایی هست و خاطرات من

خسته از بیداد و ظلم و وعده ها
داستان های شهر پری ها

دیگر از زمین هم خسته شدم
از خودم از همه بدم میاد
چه روز های سختی بود
چه روزهای سختی بود

از من فاصله بگیر
 که یکهو لج می کنم
همه دنیا تو چپ می کنم

روح خسته سرباز امام زمان- شعر حاجی اقا

No comments:

Post a Comment